Stinging nettels




Steam them, chop them and put them in your bread. They are very tasty.

5 kommentarer:

  1. Lækkert & sundt! Og så kønt med violerne. Da jeg ikke spiser kød, putter jeg også af og til brændenælde i brød eller drikker det i the. Det er en fin kilde til jern, som man nogle gange mangler som vegetar ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig rigtigt sundt at spise de der brændenælder, du har helt ret. Er det lækkert som te, blander du dem sammen med noget?

      Slet
    2. Man kan godt drikke det rent, men jeg plejer at blande det med mynte/pebermynte. Clipper the har en fin blanding (thebreve), der hedder Nettle & Peppermint, som er rigtig god ; )

      Slet
  2. Hvor er de smukke med violerne! Det må jeg også prøve.

    SvarSlet
  3. De er fantastisk de holder farven, selv om de har været i ovnen. Har fået lyst til at putte dem på alt muligt. Det er stedmoderblomster og dem er jeg blevet ret glade for her på det sidste.

    SvarSlet