My home


 





I could post a million photos from this place.

6 kommentarer:

  1. Det ser virkelig også skønt ud :)

    SvarSlet
  2. Kære Signe
    Dit hus er så skønt! Hvor i alverdenen finder man sådan noget henne?? Kiggede i bare "under træhytter til salg" på boligsiden.dk eller er det noget i har stået på venteliste til i hundrede år?? fortæl fortæl!
    KH Emilia

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi boede i Berlin og havde sindsygt meget brug for at komme ud, men ingen penge og ingen bil. Og jeg ORKEDE ikke længere at skulle gå på kompromi med hvor jeg bor. Vi lejer det her lille hus, som var til leje på en af alle de der boligsider. Haps. Ingen ventelister. Det var vores redning.
      Og nu hvor alt er grønt og skønt føles det som en af de bedste ting vi har gjort. Men vi drømmer også om at bygge vores egen træhytte engang, og have større have og flere dyr.

      Slet
    2. Åh Hvor heldigt og dejligt for jer! Drømmer også kun om frisk luft og grønt omkring mig! - Skal lige være færdig med studierne - så er jeg ude af byen ASAP :-)

      Slet
    3. Og så må i endelig sige til hvis der kommer noget i nærheden - !! Så vil vi vældig gerne ha et vink! Min kærestes familie er fra Karlslunde og Køge så det ville også passe os perfekt!

      Slet
  3. Vis endelig flere billeder Signe....:-)

    SvarSlet